Vrijdag 14 september ben je van harte uitgenodigd voor ons GroenLinks café. We starten om 20.00 uur bij Lekkers aan de Lek op de Varkensmarkt, inloop vanaf 19.45 uur. De koffie en thee met wat lekkers staan klaar.

Thema van de avond is: Praten over óf praten mét bewoners? Hoe geven we invulling aan het Culemborgse democratisch akkoord dat de samenwerking tussen gemeente en bewoners centraal stelt? Dit democratisch akkoord is een belangrijk onderdeel van het raadsprogramma 'Ruimte voor de Stad' (2018-2022) waar GroenLinks aan heeft bijgedragen en waar we de komende jaren mee aan de slag gaan.

Gastspreker is Hein Albeda, hij is expert als het gaat om het versterken van de lokale democratie. Na zijn korte pitch van 15 minuten gaan we met Hein, GroenLinks-raadsleden en elkaar in gesprek.

Kom je ook? Van harte welkom! Meld je graag even aan via Conny.de.Laat@Raadslid.Culemborg.nl.

Met dit nieuwe initiatief van een GroenLinks café willen we bijdragen aan ontmoeting, lokale discussie en het uitwisselen van kennis en ervaring. Wij hebben er zin in en hopen jou te zien.