Conny de Laat

Vice-fractievoorzitter, raadslid

"Voor een sociaal en groen Culemborg: een stad waar je kunt zijn wie je bent. Waar je kunt meedenken, meedoen en meesturen bij beleid dat jou raakt. Ik geloof daarbij in de kracht van communicatie en ontmoetingen waar we bereid zijn om echt naar elkaar te luisteren."

Sinds 1991 woont Conny samen met partner Piet in Culemborg: hun drie kinderen zijn hier geboren en getogen. Conny: "We zijn elkaar vast al eens tegengekomen tijdens één van mijn dagelijkse wandelingen door stad en uiterwaarden. Ik geniet volop van de natuur en zet me graag in voor behoud van biodiversiteit en meer groen in de stad."

Conny is een echt mensen-mens: in haar werk begeleidt zij teams en organisaties om communicatiever te worden en zo de verbinding met hun omgeving te herstellen of juist te versterken. Die ervaring komt in haar raadswerk goed van pas: actief luisteren naar wat leeft in de stad en dit samen met collega-raadsleden vertalen in beleid dat werkt. De aanwezige ideeën en ervaringen uit de stad zijn daarbij onmisbaar. Aan de slag!